Rete decorativa in acciaio inox 316/314 di dimensione persunalizata

A rete decorativa di l'acciaio inossidabile hè un pruduttu fattu di l'acciaio inossidabile d'alta qualità, tessuta, allungata è stampata per mezu di un prucessu speciale.

 

A causa di a so flessibilità unica è a lucentezza di fili metallichi è linee di metalli, hè largamente utilizatu in musei, sale d'esposizione, centri culturali, stadi, teatri d'opera, flagship stores di marca high-end, hotel stella, caffè, piazze commerciali, ville, facciate. , partizioni, soffitti è decoru di l'internu è l'esterno high-end di edifici d'uffiziu è altri edifici.

Havi a flessibilità unica è u gloss di i fili metallichi è i linii di metalli, è i culori di i cortini sò cambiati.Sottu a rifrazzione di a luce, u spaziu di l'imaginazione hè infinitu, è a bellezza hè in vista.Hè megliu risponde à i bisogni di u designer di stile è personalità.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione

A rete decorativa di filu d'acciaio inossidabile hà una larga gamma di applicazioni.Puderanu esse aduprati per a custruzzione di facciate, partizioni, tetti, parasole, balconi è corridori, decorazione di superficia di colonna, persiane, passaggi di scale, è decorazione interna high-end di ristoranti, uffizii, sale d'esposizione, negozi, etc.E caratteristiche di a rete decorativa in acciaio inox sò chì ùn hè micca limitata da a dimensione di u spaziu, è hè faciule d'installà.Cù l'illuminazione, pruducerà un effettu assai misteriosu è un forte sensu di mudernità.Pò esse discrittu cum'è bella struttura, durable.

Nome di produzzione

Maglia decorativa in acciaio inox

Materiale

L'acciaio inossidabile, l'aluminiu, l'ottone cooper è cusì

Roll long

10-30m altra taglia pò persunalizà

Larghezza di rollu

0.914m,1.0m,1.22m,1.5m,1.8m,2.4m,3.0m è cusì

Diamitru di filu

0,025-2,0 mm

Dimensione di u foru

4-10 mm

Serviziu persunalizatu

Pack

Pallet è pacchettu persunalizatu

 


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi